Instalatérské potřeby | Koupelny Menu

Reklamace

Reklamace dodávky:

V případě, že rozsah dodávky neopovídá přiloženým průvodním dokladům a toto je zjištěno při přebírání zboží - zapište prosím tuto skutečnost přímo do těchto přiložených dokladů a neprodleně informujte e-shop.


Reklamace již zakoupeného zboží:

• zboží, u kterého výrobce zajišťuje vyřízení reklamace prostřednictvím svého servisu, je nutné vždy kontaktovat značkové servisní středisko (kontakty na servisní střediska lze nalézt na záručních listech výrobků)

• zboží, u kterého výrobce nezajišťuje vyřízení reklamace prostřednictvím svého servisu, zasílejte spolu s vyplněným reklamačním protokolem a dokladem o nabytí zpět do Trikeru (do reklamace bude přijato pouze zboží čisté s uvedením reklamované závady)

 

Bližší informace o možnostech reklamování zboží, průběhu reklamace aj. získáte u pracovníků e-shopu na adrese: eshop@triker.cz

Oblíbené značky

Jika shopJika shop Laufen shopLaufen shop Geberit shopGeberit shop Kolo shopKolo shop Ravak shopRavak shop Roca shopRoca shop Hansgrohe shopHansgrohe shop Sanela shopSanela shop Roltechnik shopRoltechnik shop SanSwiss shopSanSwiss shop Keramag shopKeramag shop Kamna Krby GrilyKamna Krby Grily Instalatérské potřeby koupelnyInstalatérské potřeby koupelny Hansa shopHansa shop