Reklamace

Reklamace dodávky:

V případě, že rozsah dodávky neopovídá přiloženým průvodním dokladům a toto je zjištěno při přebírání zboží - zapište prosím tuto skutečnost přímo do těchto přiložených dokladů a neprodleně informujte e-shop.


Reklamace již zakoupeného zboží:

• zboží, u kterého výrobce zajišťuje vyřízení reklamace prostřednictvím svého servisu, je nutné vždy kontaktovat značkové servisní středisko (kontakty na servisní střediska lze nalézt na záručních listech výrobků)

• zboží, u kterého výrobce nezajišťuje vyřízení reklamace prostřednictvím svého servisu, zasílejte spolu s vyplněným reklamačním protokolem a dokladem o nabytí zpět do Trikeru (do reklamace bude přijato pouze zboží čisté s uvedením reklamované závady) 

 

Bližší informace o možnostech reklamování zboží, průběhu reklamace aj. získáte u pracovníků e-shopu na adrese: eshop@triker.cz 

Smluvní partnery prosíme, aby se obracely na reklamace@triker.cz

 

Reklamační protokol

 

Vrácení zboží:

Pro informace o vrácení zboží (odstoupení od smlouvy do 14 dnů dle § 1829 odst. 1 dle občanského zákoníku) nás kontaktujte na eshop@triker.cz