Reklamace
Reklamace dodávky:
V případě, že rozsah dodávky neopovídá přiloženým průvodním dokladům a toto je zjištěno při přebírání zboží - zapište prosím tuto skutečnost přímo do těchto přiložených dokladů a neprodleně informujte e-shop.
Reklamace již zakoupeného zboží:
• zboží, u kterého výrobce zajišťuje vyřízení reklamace prostřednictvím svého servisu, je nutné vždy kontaktovat značkové servisní středisko (kontakty na servisní střediska lze nalézt na záručních listech výrobků)
• zboží, u kterého výrobce nezajišťuje vyřízení reklamace prostřednictvím svého servisu, zasílejte spolu s vyplněným reklamačním protokolem a dokladem o nabytí zpět do Trikeru (do reklamace bude přijato pouze zboží čisté s uvedením reklamované závady)
Bližší informace o možnostech reklamování zboží, průběhu reklamace aj. získáte u pracovníků e-shopu na adrese: eshop@triker.cz
Smluvní partnery prosíme, aby se obracely na reklamace@triker.cz
Vrácení zboží:
Pro informace o vrácení zboží (odstoupení od smlouvy do 14 dnů dle § 1829 odst. 1 dle občanského zákoníku) nás kontaktujte na eshop@triker.cz